Na Zpizu predhodno naročanje ni nujno, ga pa priporočajo
Za uveljavljanje svojih pravic lahko zavod obiščete v času uradnih ur brez predhodnega naročanja.
Uradne ure:
ponedeljek od 8. do 12. ure in od 13. do 15. ure
sreda od 8. do 12. ure in od 13. do 17. ure
petek od 8. do 13. ure
V času uradnih ur lahko v prostorih zavoda osebno vložite vlogo pri svetovalcu, zunaj uradnih ur pa jo lahko v poslovnem času oddate na vložišču ali v nabiralnik ob vhodu v prostore zavoda.
Za obisk zavoda priporočajo, da se predhodno naročite, in sicer v poslovnem času na telefonskih številkah enotnega klicnega centra ali kadar koli z uporabo storitve eVloge za VSE z Vlogo za naročanje strank.
Poslovni čas:
ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure
sreda od 8. do 17. ure
petek od 8. do 13. ure
Zahtevke lahko stranke vlagajo kadar koli in brez obiska poslovalnic z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si. Za storitev eVloge za VSE ne potrebujete digitalnega potrdila, za zavarovance in upokojence pa je na voljo tudi elektronska storitev Moj eZPIZ.
Enotni klicni center
01 4745 901 – informacije o bremenitvah prejemkov, ki vam jih nakazuje zavod
01 4745 902 – druge informacije o nakazilih zavoda
01 4745 903 – informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja
01 4745 904 – informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja
01 4745 905 – informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja
01 4745 906 – informacije v zvezi s posredovanjem podatkov na obrazcih i-REK in M4 ter obvestil o neobračunanih prispevkih
01 4745 908 – informacije o obdobjih zavarovanja, osnovah in prispevkih
01 4745 909 – pomoč pri uporabi elektronskih storitev eZPIZ in BiZPIZ
01 4745 910 – druge informacije
01 4745 999 – elektronska storitev Informacije o stanju zadeve
01 4745 998 – elektronska storitev o zadnjih nakazilih zavoda